- Scopul acestui program este acela de a monitoriza evolutia contractelor de achizitie din punct de vedere financiar.
Organizarea programului:
- este in 5 pagini cu urmatoarele roluri:
- Definire: se definesc tipuri de contracte, responsabili, valute, furnizori, s.a.
- Lista contractelor: formular cu posibilitati de filtrare si ordonare a contractelor;
- Datele contractelor;
- Facturi: instrumente pentru urmarirea facturilor aferente contractului ales;
- Incasari: instrumente pentru urmarirea facturilor si platilor aferente contractului ales.
Contractele sunt descrise prin urmatoarele grupuri de caracteristici:
- date generale: furnizorul, data si numarul contractului, tipul de contract, perioada de valabilitate, s.a.
- Obiectul si valoarea contractului: articolele achizitionate (marfuri si/sau servicii), discount-uri pe articole, discount total, valoarea contractului, valuta;
- Termene de facturare si achitare – sub forma de tabel: rate, scadente;
- Termene de receptie;
- Clauze speciale si observatii;
- Documente atasate: lista cu link-uri ale documentelor in format electronic.
Legaturile cu alte programe din suita ROA:
- la definirea unui contract, anumite informatii (nr, data, furnizor) devin vizibile si in alte programe: in contabilitate, de exemplu: se pot ulterior introduce facturi sau alte documente aferente acestui contract, asociindu-se la acesta.
- la un contract cu scadentar de facturi se pot atasa facturi deja inregistrate in contabilitate – in scopul urmaririi stadiul contractului d.p.d.v. financiar;
- platile la facturile aferente unui contract se pot vedea in rapoarte speciale in programul de contracte.